SALES TERRITORY PLANNING

برنامه‌‌ریزی قلمروهای فروش با ژئومارکتینگ

ZIMA

SALES TERRITORY PLANNING WHIT ZIMA GEOMARKETING

شما میخواهید قلمروهای فروش را برای نمایندگی های خود برنامه ریزی، ارزیابی و تقسیم بندی کنید؟
این دقیقاً همان دلیل اصلی است که چرا فرآیند ژئومارکتینک برای برنامه ریزی قلمروها و فروش ها کارآمدتر می باشد!

برنامه ریزی منطقه ای شرکت با کمک فرآیند ژئومارکتینگ برای فروش

دریافت نتایج بهتر از برنامه ریزی فروش خود با کمک فرایند ژئومارکتینگ امکان پذیر است.

مناطق فروش اغلب همیشه ثابت نیستند و در طول زمان رشد می­کنند و دیگر اهداف اولیه خود را برآورده نمی­کنند. توصیه می­شود همیشه مناطق فروش خود را کنترل کرده و هر یک تا دو سال یکبار منطقه فروش خود را بازسازی کنید.

ادغامات شرکت

ورود به بازارهای جدید

تغییرات پرسنل در میان نمایندگان فروش

معرفی محصولات جدید و خطوط توزیع جدید

از رده خارج کردن محصولاتی از سیستم فروش

ZIMA GEOMARKETING

با این حال، برنامه ­ریزی مناطق فروش به همان اندازه­ایی که در نگاه اول به نظر می­رسد آسان نیست. در ­واقع باید به بازار تعریف شده شما به طور مطلوب و مناسب رسیدگی شود و عوامل حیاتی موفقیت مانند توزیع منطقه­ ای مشتریان هدف، پتانسیل بازار و فروش، رقبا، تکرار بازدید، دسترسی و زمان سفر که همگی با یکدیگر رقابت می­کنند به بهترین وجه متعادل شوند. در این میان، تنها کسانی که نیازهای کارکنان، بازار، مشتریان و به ویژه جایی که آن­ها زندگی می کنند را مد نظر قرار می­دهند در این امر موفق خواهند شد. یک بازسازی منطقه ­ای موفق به طور کلی توسط کل سیستم فروش شما پذیرفته خواهد شد.

کنترل دقیق چنین پیچیدگی­ هایی خارج از توانایی­ های فردی و سازمانی است و تنها با استفاده از فرآیند ژئومارکتینگ ممکن می­شود. سیستم ­های برنامه ­ریزی فروش شرکت زیما پیشنهاداتی را براساس معیارهای شما ارائه می­دهد که در صورت نیاز شما حتی می­توان این فرآیند را به صورت موردی نیز تنظیم کرد.

نتیجه کار، یک سیستم فروش ساختار یافته، منسجم و متشکل از واحدهایی متناسب با حجم کار مورد نیاز و پتانسیل بازار است که به طور متناسب نیز توزیع شده است. این مساله به شما کمک می­کند تا اطمینان حاصل کنید که همه چرخ دنده­ ها و زیر مجموعه­ های شرکت شما به­ درستی به ­هم متصل هستند که در­ نتیجه این امر افزایش کیفیت خدمات به مشتریان و همچین افزایش فروش و نیز رشد پایدار را برای شما به همراه خواهد داشت.

ZIMA

پنج دلیل در پاسخ به این پرسش که چرا باید همیشه مناطق فروش را با استفاده از فرآیند ژئومارکتینگ برنامه  ریزی کنید؟

یک نقشه بیش از 1000 رکورد داده اطلاعات می­دهد. یک تصویر در ژئومارکتینگ بیش از 1000 کلمه سخن می­گوید. این روند ساده تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس شیوه پردازش اطلاعات در مغز انسان صورت می­گیرد. بنابراین با استفاده از این مزیت ساده، این امر منطقی است که شما از داده­های مکانی که روی نقشه نمایش داده شده ­اند استفاده کنید. نقشه­ ها به درستی به شما کمک می­کنند که وضعیت کسب ­و ­کار خود را مانیتور کرده و نقاط کور را در منطقه فروش خود یافته و بلافاصله اقدام لازم را انجام دهید.

ارزیابی و تقسیم مناطق شما به صورت کمی انجام می گیرد. به این منظور داده ­های شرکت شما برای پی بردن به نقاط قوت و ضعف شما تحلیل می­شوند و با تلفیق اطلاعات بالقوه بازار هر صنعت و آشکار نمودن فرصت­های رشد می­توان اهداف را واقع­بینانه تعریف نمود. شما می­توانید بر اساس  حقایق شرکت و بازار، راهبردهای قدرتمندی را ایجاد کنید و تصمیمات شما به دلیل شفافیت و قدرت ردیابی که در اختیار شما قرار می­دهد به طور گسترده توسط بازار پذیرفته خواهد شد.

نگران از دست دادن کنترل در صورت استفاده از برنامه­ ریزی منطق ه­ای اتوماتیک نباشید!

الگوریتم ­هایی که در نرم­افزارهای تخصصی ژئومارکتینگ گروه زیما استفاده می­شوند به سادگی پیشنهاداتی را بر اساس معیارهای مشخص شده توسط شما آماده می­کند. روابط مشتریان موجود شما حفظ خواهد شد اگر این چیزی است که شما می خواهید. عوامل موفقیت­ آمیز مانند پتانسیل فروش، دسترسی و غیره در نهایت با الگوریتم در تعادل قرار خواهندگرفت. این عمل تنها با نرم­افزار امکان پذیر است! در هر صورت، در زمان صرفه جویی کنید.

نرم­افزارهای تخصصی ژئومارکتینگ گروه زیما برنامه­ ریزی منطق ه­ای محدوده فروش را بر اساس معیارهای از پیش تعیین شده مانند دسترسی به توپوگرافی، میزان رفت و آمد، تراکم مشتری و مشتریان بالقوه جدید محاسبه می کند. تقسیم منصفانه مناطق با توجه به پتانسیل بازار و میزان کار، تضمین می­کند که هیچ کس از کارمندان احساس رکود و یا فشار اضافه نمی­کنند و در نتیجه کارکنانی راضی ­تر و با انگیزه ­تر خواهید داشت

مجموع این اقدامات به این معنی است که نیروی فروش شما بیشتر وقت خود را جایی صرف می­کند که درآمد وجود دارد. با ارتباط مناسب با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت مشتری از شما افزایش می یابد و در صورت لزوم می­توانید به صورت استراتژیک روی جذب مشتری جدید تمرکز کنید. اثبات شده است که یک برنامه ­ریزی مکانی فروش حرفه­ای پشتیبانی شده توسط سیستم ژئومارکتینگ باعث افزایش چشمگیر فروش شما خواهد شد.

یا اجازه دهید ما متخصص شما باشیم

آیا می خواهید بر روی کسب و کار اصلی خود تمرکز کنید؟ پس اجازه دهید ما برنامه ريزي منطقه فروش شما را به عهده بگیریم باعث افتخار ماست که برای شما از قلمروهای شما مراقبت کنیم!
ما به شرکت شما خواهیم آمد و شما را در برنامه ریزی، متعال سازی و ارتباطات و همچنین تهیه داده ها به عنوان بخشی از پروژه برنامه ریزی منطقه ای خود، پشتیبانی میکنیم و
یا شما میتوانید کل پروژه را به ما محول کنید.

در زیر مراحل یک پروژه برنامه ریزی منطقه ای معمولی را میبینید

ZIMA GEOMARKETING

تجزیه و تحلیل وضعیت

ما وضعیت واقعی را تعیین می­کنیم و تجزیه و تحلیل قدرت و ضعف ساختارهای موجود را انجام می­دهیم. داده ­های شرکت شما به همراه داده­ های موجود بازار به یک مدل داده­ای یکپارچه مکانی تبدیل می­شود.

برنامه ریزی استراتژیک

 محاسبات بالقوه ایجاد شده در مرحله تجزیه و تحلیل به شما کمک می­کند تا اهداف را واقع­بینانه تعیین کنید. با کمک نرم­افزارهای تخصصی ژئومارکتینگ گروه زیما، ما سناریوهای مختلفی را برای شما بررسی خواهیم کرد.

مديريت و ارتباطات

نتایج آنالیزهای ما به تیم شما ارائه خواهد شد و تغییرات لازم در یک یا چند کارگاه به بحث و بررسی دقیق خواهد رسید تا زمانی که بر روی ساختار جدید توافق شود!

پیاده سازی عملیاتی

این مرحله مربوط به شماست.  البته ما خوشحال خواهیم شد که در مشاوره و عمل پشتیبانی کنیم.

خدمات ما - مزایای شما

100

%

ما مناطق فروش شما را
با شرایط صنعت و بازار فعلی و نیز اهداف شرکت شما،
هم راستا می کنیم.