تحلیل‌‌های ژئومارکتینگ!!!

!!!GeoMarketing Analysis

تحلیل‌‌های ژئومارکتینگ با “زیما ژئومارکتینگ”

تحلیل‌‌های معتبر توسط کارشناسان ژئومارکتینگ

زیما ژئومارکتینگ تحلیل‌‌های ژئومارکتینگ را برای فروش، مارکتینگ، کنترل بازار و توسعه کسب و کار انجام می‌‌دهد. نتایجی که سریعا ارائه می‌‌گردد به شما این اجازه را می‌‌دهد تا از مزایا و فواید تحقیقات بازار و تحلیل‌‌های معتبر و دقیق بدون صرف هزینه اضافه، آن هم در سیستم ژئومارکتینگ اختصاصی خود لذت ببرید و در کنار ذخیره وقت و هزینه از برتری و مزیت‌‌هایی که این تحلیل‌‌ها در بازار به شما خواهد داد، استفاده کنید. زیما ژئومارکتینگ این تحلیل‌‌ها را برای شما فراهم خواهد کرد.

01

02

ZIMA GEOMARKETING

تعدادی از این تحلیل ها به شرح زیر است:

سفارشی – در دسترس – بین رشته ای

ما چگونه پروژه های مشاوره را سازمان دهی میکنیم؟
گروه کارشناسان زیما ژئومارکتینگ بر اساس این لیست رویکرد مشاوره ای و تحلیل های ژئومارکتینگ کسب و کارها را ارائه می دهد:

  • تعریف وظیفه: با همراهی شما وظایف، فرآیند تحلیل ها و اهداف و نوع پروژه را تعریف میکنیم.
  • تجزیه و تحلیلهای ژئومارکتینگ
  • گزارش موقت: بعد از اولین فاز آنالیز، نتایج اولیه و متوسط تنظیم و در یک جلسه شخصی با شما و یا وب کنفرانس به شما ارائه میگردد.
  • فاز آنالیزهای نهایی
  • ارائه کردن نتایج: نتایج آنالیز های ژئومارکتینگ را در محل کار خود و در یک جلسه شخصی یا حتی به صورت یک کارگاه (Workshop) از ما تحویل خواهید گرفت.
  • فراهم کردن نتایج: نتایج تحلیل های ژئومارکتینگ به شکل نقشه دیجیتال یا کاغذی، جداول و نمودار در قالب فایل اکسل یا سایر دیتابیس ها برای شما فراهم خواهد شد.

03

Zima GeoMarketing

فروشها:

  • تحلیل ­های پتانسیل
  • برنامه­ ریزی منطقه­ای
  • مدیریت فروش نمایندگی ­ها
  • مدیریت بخش­بندی بازار

نفوذ در بازار:

  • آنالیزهای مکانی
  • آنالیزهای پتانسیل
  • توسعه بازار
  • ارزیابی مکانی

مارکتینگ:

  • انتخاب بازار­های هدف
  • استراتژی­های تبلیغاتی
  • تجزیه و تحلیل رسانه­ ای
  • تحلیل بازار

کنترل:

  • آنالیزهای شاخص عملکرد (KPI)
  • گزارش فروش­ها
  • استفاده از پتانسیل­ های بازار
  • مانیتورینگ موفقیت ها

ما داده های شما را بهبود میبخشیم!

ما در گروه زیما داده ­های کسب و کار شما را بهبود خواهیم بخشید.

در مناطق فعالیت شما داده­ ها با مختصات دقیق برداشت می­شود و آن­ها را با اطلاعات توصیفی و مشخصات مخصوص به آن آدرس تلفیق می­کنیم.

اطلاعات و داده­ های شما را با اطلاعاتی از منطقه فعالیت ترکیب می­کنیم، اطلاعاتی که شاید حتی از وجود آن و یا کیفیت آن اطلاع نداشته باشید مانند داده ­های شبکه حمل و نقل و ترافیک، بافت جمعیتی، سطح درآمد و سبک خرید، طرح­های توسعه شهری، تراکم مسکونی و تجاری، اماکن آموزشی و مذهبی و اداری، پارک­ها و فضای سبز شهری و باغ ­ها و بسیاری اطلاعات مشابه که در صورت ترکیب با داده­ های کسب و کار شما قدرت این داده­ ها را افزایش داده و به همان نسبت کارایی آن­ها را موثرتر خواهد کرد.